Kia e-Niro vítězem zákaznické spokojenosti

22. 02. 2021


Kia e-Niro v letošní studii organizace J.D. Power zaměřené na zákaznické zkušenosti s elektromobily (EVX*) obsadila první místo mezi neprémiovými značkami. Pro potřeby zahajovací studie oslovili zástupci J.D. Power bezmála 10 tisíc majitelů elektromobilů, kteří odpovídali např. na otázky ohledně nákladů na vlastnictví, dojezdu na elektřinu nebo potěšení z jízdy s cílem stanovit pravděpodobnost opětovného zakoupení elektromobilu a jeho doporučení ostatním.

„Pro e-Niro je to další významná pocta, která potvrzuje významný vliv tohoto modelu od dob jeho uvedení na trh s elektromobily. Není snadné být v tomto segmentu leaderem trhu, ale přesně tím e-Niro je, a přináší tak možnosti dopravy bez emisí a špičkovou kvalitu kabiny ve formě praktického, funkčního a zábavného crossoveru,“ uvedl Jason Jeong, prezident společnosti Kia Europe.

„Vyhlášení vítězem kategorie neprémiových vozů ve studii zákaznických zkušeností EVX dokládá, jak dobře byly naše elektromobily současné generace zákazníky přijaty, což je pěknou výchozí pozicí pro naše budoucí směřování v rámci příprav na uvedení 11 atraktivních elektromobilů příští generace do roku 2025. Přechod k elektrifikaci již vstoupil do nové fáze a my jsme hrdí na skutečnost, že stojíme na čele celého tohoto hnutí.“

Kia se silnou aktuální modelovou řadou elektromobilů a zaměřením na budoucnost dopravy pokračuje v implementaci strategického ‚Plánu S‘; do roku 2025 tak investuje 25 mld. dolarů do budoucnosti elektrifikace, služeb mobility, konektivity a autonomního řízení.

Kia e-Niro otevírá bezpočet možností všem řidičům, které lákají oblíbené crossovery, ale současně chtějí využívat všech výhod nabízených elektromobily. Robustní elektrický pohon modelu e-Niro s točivým momentem 395 Nm a čtyřmi jízdními režimy vždy spolehlivě a rychle dopraví posádku do cíle – a současně nabídne moderní technologie a konektivitu ve stylovém balení, které vyhoví každému životnímu stylu.

Americká studie zákaznických zkušeností EVX, připravená ve spolupráci s firmou PlugShare, definuje srovnávací měřítka spokojenosti s klíčovými atributy, které mají vliv na spokojenost zákazníků s elektromobily. Celkový index zákaznických zkušeností EVX měří spokojenost majitelů elektromobilů (na stupnici od nuly do 1 000 bodů) v segmentu prémiových a neprémiových vozů se zohledněním sedmi aspektů: přesnosti udávaného dojezdu na elektřinu; dostupnosti veřejných nabíjecích stanic; dojezdu na elektřinu; nákladů spojených s vlastnictvím; potěšení z jízdy; jednoduchosti nabíjení v domácnosti; a kvality/spolehlivosti vozidla. Letošní studie probíhala v říjnu a listopadu 2020, kdy bylo osloveno 9 632 majitelů elektromobilů s akumulátorovým pohonem a plug-in hybridů (modelový rok 2015 - 2021).

* (EVX) – Electric Vehicle Experience
 
e-Niro_J-D-Power2021_1-(1).jpg e-Niro_J-D-Power2021_2.jpg e-Niro_J-D-Power2021_3.jpg

E-Niro skladem