Druhá polovina 30. let byla pro značku Škoda úspěšná. V roce 1938 továrna zaměstnávala již 5 642 lidí a denní produkce se pohybovala kolem 35 vozů. Ve třísměnném provozu se dařilo kapacitu výroby zvýšit na cca 95 ks.
ŠKODA V LETECH 1938 – 1964
- 9. 5. 1945 Bombardování závodu v Mladé Boleslavi
- 1945 – 1946 Rekonstrukce a obnova výroby závodu v Mladé Boleslavi
- 1945 Znárodnění průmyslu
- březen 1946 Vznik AZNP: Automobilové závody národní podnik (se zpětnou platností od 1. 1. 1946)
- 1952 První automobily s celokovovou karoserií, konkrétně vozy Š 1200 a Š 1201
- 1959 Začátek výroby automobilů Š Octavia a Š Felicia
- 1959 – 1964 Stavba tzv. nového závodu v Mladé Boleslavi pro výrobu nového typu automobilu
- 1964 Š 1000 MB Samonosná karoserie, motor vzadu, blok motoru vyroben tlakovým litím hliníku
Copyright © 2021 AGROTEC a.s.
Toto jsou internetové stránky společnosti AGROTEC a. s., se sídlem v Hustopečích, Brněnská 74, PSČ 69301, IČO 00544957, zapsané v OR vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 138. Společnost AGROTEC a.s. je členem koncernu AGROFERT řízeného společností AGROFERT, a.s., IČO 26185610, se sídlem na adrese Pyšelská 2327/2, Chodov, 149 00 Praha 4.
Tvoříme
grafiku na míru vašim představám. Jsme PUXdesign.