Kia sbírá jeden úspěch za druhým .

27. 10. 2017


KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem
v České republice.


 Oficiální webové stránky Kia jsou dlouhodobě mezi třemi nejnavštěvovanějšími weby českých importérů
Úspěch digitální strategie Kia, průměrná návštěvnost webu KIA činí 300 tisíc uživatelů měsíčně
 V květnu navštívilo web KIA 358 928 uživatelů a v červnu 288 164, což je druhý nejvyšší počet mezi automobilkami
 Za vysokou návštěvností stojí kampaň „cee’d za 299 980 Kč“ a také digitální aktivity značky KIA

Za vysokou návštěvností stojí mimo jiné zájem zákazníků o akční model Kia cee’d za 299 980 Kč. Více než třetina všech zobrazených stránek se v květnu i červnu týkala právě této akce. Kampaň „Kia cee´d za 299 980 Kč“ je tak po kampani na novou generaci modelu Rio druhou nejúspěšnější v tomto roce.
„Cee’d je pro automobilku KIA zcela zásadním modelem. Jde o náš první model vyráběný v Evropě a první model, na který jsme začali před deseti lety poskytovat naši výjimečnou sedmiletou záruku. Ihned po uvedení na český trh se stal nejprodávanějším modelem značky KIA a neutuchající zájem zákazníků ukazuje, že si toto prvenství ještě nějaký čas ponechá,“ říká Arnošt Barna, pověřený generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH.
kia_brand-award.jpg


Kia oceněna zlatem v soutěži German Brand Awards 2017

 Kia si vybojovala první místo v soutěži German Brand Awards 2017 za ‘Vynikající výsledky v oblasti strategie, řízení a budování značky’
 Kia úspěšně začleňuje slogan ‘The Power to Surprise’ do každé komunikace se zákazníkem
Hodnocení pod dohledem německé Rady pro design a německého Institutu pro výzkum značek (German Brand Institute)

kia získala ocenění v soutěži GERMAN BRAND AWARD.

Kia si vybojovala vítězství v prestižní soutěži German Brand Awards 2017 a získala zlatou medaili za ‘Vynikající výsledky v oblasti strategie, řízení a budování značky’. Automobilka byla zároveň označena jako ‘vynikající’ v kategorii ‘interní branding’.
Na základě hodnocení nezávislé poroty složené z odborníků na značky byla Kia oceněna nejen za komunikaci silných stránek značky, ale i za svoji schopnost informovat zákazníky o těchto silných stránkách v rámci veškeré komunikace.
Sem patří zejména vysoce kvalitní práce se značkou v oblasti poskytovaných zákaznických služeb – od prvního kontaktu až po předání nového vozidla. Pečlivý proces řízení značky Kia je uplatňován i v rámci špičkového programu oprav a zákaznické podpory tohoto výrobce. Slogan ‘The Power to Surprise’ používaný automobilkou Kia byl oceněn jako ‘jednoduchý, atraktivní a chytrý’.